AJÁNDÉK LETÖLTHETŐ KÖNYV: 8 HIÁNYZÓ TÁPANYAG
Termékek Mi az az aminosav?
Miért szedj aminosavat?
Krónikus betegségekre Sportoláshoz Vírusos megbetegedésekre Időskori állapotjavításra Hangulatjavításhoz Fogyókúrákhoz Memóriazavarokra
Rólunk Amino Blog Gyakori Kérdések
Vásárlás most
0

Kosár

Összesen
0 Ft
Tovább a fizetéshez
A kosár üres.
Nem érhető el a megadott számú termék.

Általános Szerződési Feltételek

Rendelése eljuttatásával ön a Primo Nutrition Kft. (továbbiakban vállalkozás) vásárlójává válik. Jelen dokumentum a vállalkozás és vásárlói között létrejött (ún. Távol lévők között kötött) szerződés részleteit tartalmazza, magyar nyelven íródik, elektronikus úton köttetik.

Távol lévők között kötött szerződés: Olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tevő eszközt alkalmaznak.

Jelen ÁSZF hatálya kiterjed a vállalkozás weboldalán, weboldalain történő értékesítésekre.
E dokumentum tárgya (továbbiakban termék) a vállalkozás weboldalán található valamennyi árucikk.

1. Vállalkozás adatai:

‍A vállalkozás neve: Primo Nutrition Kft.
Adószáma: 27509076-2-13
Cégjegyzékszáma: 13-09-216601
A vállalkozás székhelye: 2141 Csömör, Laki utca 34.
A vállalkozás telephelye, és egyben a panaszkezelés helye: 2141 Csömör, Laki utca 34.
Elérhetősége, amely alkalmas a vásárlóival való kapcsolattartásra:
E-mail címe: info@aminoprimo.hu
Tárhely-szolgáltató neve, címe (székhelye, telephelye), e-mail címe:
Shopify International Limited
2nd Floor 1-2 Victoria Buildings, Haddington Road, Dublin 4, D04 XN32, Ireland
privacy@shopify.com

2. Alapvető rendelkezések

2.1  A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre és a  jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire.  A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2 Jelen Szabályzat 2022. április 10. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A felhasználók tudomásul veszik, hogy vállalkozás jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

2.3 Amennyiben a felhasználó belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.

2.4  Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

3. Weboldalon történő regisztráció, vásárlás

3.1  A vállalkozás által működtetett weboldalra történő belépésével a felhasználó kijelenti, hogy jelen szabályzatot, valamint a weboldalon található adatkezelési szabályzatot megismerte, elfogadottnak tekinti, az adatainak kezeléséhez hozzájárulását adja.

3.2  A felhasználó a regisztrálás, valamint a vásárlás során köteles a saját, valóságnak megfelelő adatait megadni. A hibás, valótlan adatokból származó problémákért (késedelem, szállítási problémák) a vállalkozót felelősség nem terheli.

3.3  A weboldalon található termékekről a vállalkozás részletes leírást ad, képet jelentett meg. A termékek ára Forintban értendő, a termékre kattintva érhető el, és tartalmazza a törvényben meghatározott ÁFA (Általános Forgalmi Adó) összegét.

3.4  A termékek ára a házhoz szállítás díját nem tartalmazza.

3.5 Akciós termék esetén a vállalkozó a terméknél teljes körű tájékoztatást ad az akció részleteiről.

3.6  Amennyiben rendszerhiba folytán hibás, a reálistól nagymértékben eltérő ár („0 Ft”, „1 Ft”) jelenik meg a terméknél, a vállalkozó fenntartja a jogot az ár korrigálására, nem köteles a terméket a hibás áron értékesíteni. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény alapján a szerződéskötést bármelyik fél megtagadhatja, amennyiben a körülmények megváltozásának lehetősége nem volt előrelátható, és a körülmények megváltozását nem ő (vállalkozó) idézte elő.  Felajánlhatja a vásárlónak a terméket a valódi áron. Amennyiben a vásárló nem fogadja el, a szerződés semmis.

4. Rendelés

4.1   Rendelés menete

  1. Felhasználó regisztráció nélkül elkezdheti a rendelést.
  2. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék alatt/mellett elhelyezkedő „kosárba rakom” gombra kattint. A „kosárba rakom” gomb mellett be tudja állítani a kívánt darabszámot mielőtt kosárba tenni a terméket. Ezt később a kosár oldalon is módosíthatja)
  3. Felhasználó rendelés közben is megtekintheti a kosár tartalmát jobb felül a „kosár megtekintése” ikonra kattintva.
  4. Ha a felhasználó már nem szeretne további terméket vásárolni, akkor a jobb felső sarokban megtekintheti a kosár tartalmát és ellenőrizheti a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A termékek mellett levő „Eltávolítás” gombra kattintva törölheti az adott terméket. A módosításokat követően automatikusan frissül a kosár tartalma. Amennyiben minden terméket a kosárba helyezett és meg szeretné vásárolni őket, akkor kattintson a „Kosár áttekintése” gombra. A Kosár oldalon ellenőrizheti a kosár tartalmát, az adószámmal rendelkező adóalanyok számára itt lehetséges az adószám megadása. Amennyiben módosítani szeretné a Kosárban található termékek mennyiségét, az erre szolgáló keretben teheti meg, majd a „Kosár frissítése” gombra kattintva frissítheti a kosár tartalmát. Amennyiben mindent rendben talál az ÁSZF elfogadásának bejelölését követően a „Tovább a fizetéshez” gombra kattintva kezdheti meg a számlázási és szállítási adatok bevitelét.
  5. A fizetés folyamat során elsőként a kapcsolattartási adatokat és szállítási adatokat kell megadni. A „Tovább a szállítási módokhoz” gombra kattintva választható ki a szállítás módja. Majd a „Tovább a fizetési módokhoz” gombra kattintva kiválasztható a fizetés módja, és ezen az oldalon jelezheti, hogy a szállítási cím megegyezik-e a számlázási címmel. Amennyiben a két cím eltér egymástól, lehetősége van eltérő számlázási címet megadni. A „Rendelés áttekintése” gombra kattintva ellenőrizheti a folyamat során megadott adatokat. Ha a megadott szállítási és fizetési adatok helyesek a bankkártyás fizetés esetén a „Fizetés” gombra, utánvétes fizetés esetén a „Rendelés elküldése” gombra kattintva tudja leadni a rendelését.
  6. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

4.2. Fizetési módok
A pénztár oldalon a vásárló kiválasztja a kívánt fizetési módot (bankkártya vagy utánvét).

4.3 Szállítási költség: A „Szállítás” oldalon szereplő aktuális szállítási költséget számítjuk fel.

4.4  A rendelés véglegesítése. A vásárló a rendelés elküldésével tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.  A bankkártyás fizetés esetén a „Fizetés” gombra, utánvétes fizetés esetén a „Rendelés elküldése” kattintva tudja elküldeni rendelését.  A megrendelések egyéni megrendelési azonosítóval vannak ellátva, melyek alapján a vásárlók megrendelése iktatásra kerül. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát elektronikus úton kézbesítjük a vásárláskor megadott e-mail címre. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

4.5 A rendelésről a vállalkozó 48 órán belül visszaigazolást küld a vásárló által megadott e-mail címre. A visszaigazolás a rendelés összesítése, amely tartalmazza a rendelés teljes költségét. Amennyiben a vásárló elvárható időn belül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg a visszaigazolást, mentesül a szerződés kötelezettsége alól. A vállalkozót nem terheli felelősség abban az esetben, ha azért nem tudta időben elküldeni a visszaigazolást, mert a vásárló a regisztráció során rossz, vagy hibás e-mail címet adott meg, vagy postafiókjának telítettsége miatt nem tudta fogadni. Ha sikeresen leadta a rendelését, akkor érkezni fog egy visszaigazoló e-mail. Amennyiben nem kap ilyet, nagy valószínűséggel valami hiba csúszott a megrendelés leadásába.

4.6 A vásárló tudomásul veszi, hogy küldött visszaigazolás egy automata visszaigazolás. Amennyiben kérdés merülne fel a szolgáltató részéről a rendeléssel kapcsolatban, vagy a termékből ideiglenes készlethiány keletkezik a szolgáltató felveszi a kapcsolatot a vásárlóval egyeztetés céljából. Amennyiben a vásárló hibás, nem valós adatot ad meg a regisztráció/vásárlás során, az ebből eredő csúszásért a vállalkozót nem terheli felelősség.

5. Rendelések feldolgozása

5.1. A rendelések feldolgozása nyitvatartási időben 8 és 17 óra között történik. A nyitvatartási időn kívül beérkezett rendeléseket a vállalkozás következő munkanapon dolgozza fel.

5.2. A rendelések feldolgozása, a csomag átadása futárszolgálatnak 1-2 napon belül megtörténik.Amennyiben bármely termékből időközben ideiglenes készlethiány keletkezik, a vállalkozás felveszi a kapcsolatot az vásárlóval, és tájékoztatja a termék várható időpontjáról.  Olyan esetben, ha a vásárló hibás, nem valós adatot ad meg a vásárlás során, az ebből eredő csúszásért a vállalkozót nem terheli felelősség.

6. Átvételi módok/szállítás

6.1 Átvételi módok:
– házhoz szállítás futárszolgálattal

6.2 A vásárlók a rendelési folyamat során a weboldalon választja ki az átvétel módját. A vállalkozás kijelenti, hogy a weboldalon futó akciókat az átvétel módja nem befolyásolja.

6.3 A vállalkozás vásárlói részére a termékek házhoz szállítására futárszolgálatot (GLS) biztosít.

6.4 Amennyiben a vásárló nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni! Az áruházban megszabott szállítási díjak csak Magyarország területére érvényesek.

7. Elállás joga

7.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, illetőleg a 45/2014. (II. 26.)
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve (itt) érhető el.
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet (itt) érhető el.

7.2 Az elállási jog gyakorlásának kezdete az termék átvételével kezdődik.

7.3 A vásárló elállási jogát Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával gyakorolhatja. Letölthető minta ITT.

7.4 A fogyasztó részéről írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.

7.5 A vásárló elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

7.6 A vásárlónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia a vállalkozás részére.

7.7 Elállás esetén a vállalkozás a termék visszaérkezésekor, de legkésőbb 14 napon belül visszafizeti a vásárló által kifizetett teljes összeget.

7.8 Amennyiben a vásárló nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni!

7.9 Elállás esetén a fogyasztót a termék visszaküldésének a költsége terheli.

7.10 Ha a szolgáltatás nyújtásra irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a fogyasztó a felmondás jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a vállalkozás ésszerű költségeit.

7.11 A vállalkozás követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.

7.12 A fogyasztó nem gyakorolhatja az elállás jogát a szolgáltatás nyújtásra irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést  a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

8. Szavatosság

Ezen tájékoztatásnak Vállalkozó a 45/2014.(II.26.) Korm. rendelet szerinti minta alkalmazásával tesz eleget az alábbiak szerint:

8.1 Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a vállalkozás által forgalmazott termékek hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint ‒ az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

8.2 Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Termék hibája esetén Ön – választása szerint – a 8.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

8.3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén szerződés a Polgári Törvénykönyv (Ptk. 6:171. §) alapján a vállalkozás jótállásra köteles.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására – megfelelő határidőben – nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A kötelező jótállás időtartama 1 év, amelynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadása, vagy ha az eszközt üzembe kell helyezni és azt a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, akkor az üzembe helyezés napja.
‍Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Szállító felhívja a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont fogyasztót a jótállásból fakadó jogok az 8.1. és a 8.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

‍
9. Panaszkezelés

9.1. A vállalkozás célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a vásárló szóban, és írásban is közölheti a vállalkozással.
A vásárló szóbeli panaszát a vállalkozás adatainál feltüntetett telefonszámon tudja megtenni.

9.2. A vállalkozás a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

9.3 Az írásbeli panaszt a vállalkozás a beérkezést követő 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 5 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja. A vásárló írásbeli panaszát a vállalkozás adatainál megadott telephely címére küldheti.

9.4. Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

9.5. A vásárlók panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak.

9.6. A válalkozás a békéltető testületi eljárásban is együttműködik. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. Feladata továbbá, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
A területileg illetékes békéltető testület elérhetőségei ITT

9.6. ODR Link
Az online vitarendezési platform is rendelkezésükre áll, melyhez szükséges vállalkozásunk e-mail címe is, ami az info@aminoprimo.hu
Az online vitarendezési platform felhasználható a vitás kérdések rendezéséhez, valamint az online vitarendezési platform felhasználható az online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezéséhez.
ODR link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
Adatvédelem
A Primo Nutrition Kft. adatvédelmi tájékoztatója elérhető ITT.

Oldalak
Kezdőoldal Kapcsolat Amino blog Termékek Ajándék Könyv
Témakörök
Krónikus betegségekre Sportoláshoz Vírusos megbetegedésekre Időskori Állapotjavításra Hangulatjavításhoz Fogyókúrákhoz Memóriazavarokra
Kövess minket
Instagram icon
Információ
ÁSZF Adatkezelési tájékoztató Impresszum
KÉRDÉSED VAN? ÍRJ NEKÜNK!
info@aminoprimo.hu
© 2021 Primo Nutrition Kft.
Designed by Dare