Általános Szerződési Feltételek
Rendelése eljuttatásával ön a Primo Nutrition Kft. (továbbiakban vállalkozás) vásárlójává válik. Jelen dokumentum a vállalkozás és vásárlói között létrejött (ún. Távol lévők között kötött) szerződés részleteit tartalmazza, magyar nyelven íródik, elektronikus úton köttetik.
Távol lévők között kötött szerződés: Olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tevő eszközt alkalmaznak.
Jelen ÁSZF hatálya kiterjed a vállalkozás weboldalán, weboldalain történő értékesítésekre.
E dokumentum tárgya (továbbiakban termék) a vállalkozás weboldalán található valamennyi árucikk.
1. Vállalkozás adatai:
A vállalkozás neve: Primo Nutrition Kft.
Adószáma: 27509076-2-13
Cégjegyzékszáma: 13-09-216601
A vállalkozás székhelye: 2141 Csömör, Laki utca 34.
A vállalkozás telephelye, és egyben a panaszkezelés helye: 2141 Csömör, Laki utca 34.
Elérhetősége, amely alkalmas a vásárlóival való kapcsolattartásra:
E-mail címe: info@primonutrition.hu
Tárhely-szolgáltató neve, címe (székhelye, telephelye), e-mail címe:
Shopify International Limited
2nd Floor 1-2 Victoria Buildings, Haddington Road, Dublin 4, D04 XN32, Ireland
privacy@shopify.com
2. Alapvető rendelkezések
2.1 A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre és a jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, illetve a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
2.2 Jelen Szabályzat 2022. április 10. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A felhasználók tudomásul veszik, hogy vállalkozás jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
2.3 Amennyiben a felhasználó belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.
2.4 Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, illetve a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
3. Weboldalon történő regisztráció, vásárlás
3.1 A vállalkozás által működtetett weboldalra történő belépésével a felhasználó kijelenti, hogy jelen szabályzatot, illetve a weboldalon található adatkezelési szabályzatot megismerte, elfogadottnak tekinti, az adatainak kezeléséhez hozzájárulását adja.
3.2 A felhasználó a regisztrálás, illetve a vásárlás során köteles a saját, valóságnak megfelelő adatait megadni. A hibás, valótlan adatokból származó problémákért (késedelem, szállítási problémák) a vállalkozót felelősség nem terheli.
3.3 A weboldalon található termékekről a vállalkozás részletes leírást ad, képet jelentett meg. A termékek ára Forintban értendő, a termékre kattintva érhető el, és tartalmazza a törvényben meghatározott ÁFA (Általános Forgalmi Adó) összegét.
3.4 A termékek ára a házhoz szállítás díját nem tartalmazza.
3.5 Akciós termék esetén a vállalkozó a terméknél teljes körű tájékoztatást ad az akció részleteiről.
3.6 Amennyiben rendszerhiba folytán hibás, a reálistól nagymértékben eltérő ár („0 Ft”, „1 Ft”) jelenik meg a terméknél, a vállalkozó fenntartja a jogot az ár korrigálására, nem köteles a terméket a hibás áron értékesíteni. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény alapján a szerződéskötést bármelyik fél megtagadhatja, amennyiben a körülmények megváltozásának lehetősége nem volt előrelátható, és a körülmények megváltozását nem ő (vállalkozó) idézte elő. Felajánlhatja a vásárlónak a terméket a valódi áron. Amennyiben a vásárló nem fogadja el, a szerződés semmis.
4. Rendelés
4.1 Rendelés menete
- Felhasználó regisztráció nélkül elkezdheti a rendelést.
- Felhasználó a megvásárolni kívánt termék alatt/mellett elhelyezkedő „kosárba rakom” gombra kattint. A „kosárba rakom” gomb mellett be tudja állítani a kívánt darabszámot mielőtt kosárba tenni a terméket. Ezt később a kosár oldalon is módosíthatja)
- Felhasználó rendelés közben is megtekintheti a kosár tartalmát jobb felül a „kosár megtekintése” ikonra kattintva.
- Ha a felhasználó már nem szeretne további terméket vásárolni, akkor a jobb felső sarokban megtekintheti a kosár tartalmát és ellenőrizheti a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A termékek mellett levő „Eltávolítás” gombra kattintva törölheti az adott terméket. A módosításokat követően automatikusan frissül a kosár tartalma. Amennyiben minden terméket a kosárba helyezett és meg szeretné vásárolni őket, akkor kattintson a „Kosár áttekintése” gombra. A Kosár oldalon ellenőrizheti a kosár tartalmát, az adószámmal rendelkező adóalanyok számára itt lehetséges az adószám megadása. Amennyiben módosítani szeretné a Kosárban található termékek mennyiségét, az erre szolgáló keretben teheti meg, majd a „Kosár frissítése” gombra kattintva frissítheti a kosár tartalmát. Amennyiben mindent rendben talál az ÁSZF elfogadásának bejelölését követően a „Tovább a fizetéshez” gombra kattintva kezdheti meg a számlázási és szállítási adatok bevitelést.
- A fizetés folyamat során elsőként a kapcsolattartási adatokat és szállítási adatokat kell megadni. A „Tovább a szállítási módokhoz” gombra kattintva választható ki a szállítás módja. Majd a „Tovább a fizetési módokhoz” gombra kattintva kiválasztható a fizetés módja, és ezen az oldalon jelezheti, hogy a szállítási cím megegyezik-e a számlázási címmel. Amennyiben a két cím eltér egymástól, lehetősége van eltérő számlázási címet megadni. A „Rendelés áttekintése” gombra kattintva ellenőrizheti a folyamat során megadott adatokat. Ha a megadott szállítási és fizetési adatok helyesek a bankkártyás fizetés esetén a „Fizetés” gombra, utánvétes fizetés esetén a „Rendelés elküldése” gombra kattintva tudja leadni a rendelését.
- Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
4.2. Fizetési módok
A pénztár oldalon a vásárló kiválasztja a kívánt fizetési módot (bankkártya vagy utánvét).
4.3 Szállítási költség: A „Szállítás” oldalon szereplő aktuális szállítási költséget számítjuk fel.
4.4 A rendelés véglegesítése. A vásárló a rendelés elküldésével tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik. A bankkártyás fizetés esetén a „Fizetés” gombra, utánvétes fizetés esetén a „Rendelés elküldése” kattintva tudja elküldeni rendelését. A megrendelések egyéni megrendelési azonosítóval vannak ellátva, melyek alapján a vásárlók megrendelése iktatásra kerül. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát elektronikus úton kézbesítjük a vásárláskor megadott e-mail címre. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
4.5 A rendelésről a vállalkozó 48 órán belül visszaigazolást küld a vásárló által megadott e-mail címre. A visszaigazolás a rendelés összesítése, amely tartalmazza a rendelés teljes költségét. Amennyiben a vásárló elvárható időn belül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg a visszaigazolást, mentesül a szerződés kötelezettsége alól. A vállalkozót nem terheli felelősség abban az esetben, ha azért nem tudta időben elküldeni a visszaigazolást, mert a vásárló a regisztráció során rossz, vagy hibás e-mail címet adott meg, vagy postafiókjának telítettsége miatt nem tudta fogadni. Ha sikeresen leadta a rendelését, akkor érkezni fog egy visszaigazoló e-mail. Amennyiben nem kap ilyet, nagy valószínűséggel valami hiba csúszott a megrendelés leadásába.
4.6 A vásárló tudomásul veszi, hogy küldött visszaigazolás egy automata visszaigazolás. Amennyiben kérdés merülne fel a szolgáltató részéről a rendeléssel kapcsolatban, vagy a termékből ideiglenes készlethiány keletkezik a szolgáltató felveszi a kapcsolatot a vásárlóval egyeztetés céljából. Amennyiben a vásárló hibás, nem valós adatot ad meg a regisztráció/vásárlás során, az ebből eredő csúszásért a vállalkozót nem terheli felelősség.
5. Rendelések feldolgozása
5.1. A rendelések feldolgozása nyitvatartási időben 8 és 17 óra között történik. A nyitvatartási időn kívül beérkezett rendeléseket a vállalkozás következő munkanapon dolgozza fel.
5.2. A rendelések feldolgozása, a csomag átadása futárszolgálatnak 1-2 napon belül megtörténik.Amennyiben bármely termékből időközben ideiglenes készlethiány keletkezik, a vállalkozás felveszi a kapcsolatot az vásárlóval, és tájékoztatja a termék várható időpontjáról. Olyan esetben, ha a vásárló hibás, nem valós adatot ad meg a vásárlás során, az ebből eredő csúszásért a vállalkozót nem terheli felelősség.
6. Átvételi módok/szállítás
6.1 Átvételi módok:
– házhoz szállítás futárszolgálattal
6.2 A vásárlók a rendelési folyamat során a weboldalon választja ki az átvétel módját. A vállalkozás kijelenti, hogy a weboldalon futó akciókat az átvétel módja nem befolyásolja.
6.3 A vállalkozás vásárlói részére a termékek házhoz szállítására futárszolgálatot (GLS) biztosít.
6.4 Amennyiben a vásárló nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni! Az áruházban megszabott szállítási díjak csak Magyarország területére érvényesek.
7. Elállás joga
7.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, illetőleg a 45/2014. (II. 26.)
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve (itt) érhető el.
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet (itt) érhető el.
7.2 Az elállási jog gyakorlásának kezdete az termék átvételével kezdődik.
7.3 A vásárló elállási jogát Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával gyakorolhatja. Letölthető minta ITT.
7.4 A fogyasztó részéről írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.
7.5 A vásárló elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.
7.6 A vásárlónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia a vállalkozás részére.
7.7 Elállás esetén a vállalkozás a termék visszaérkezésekor, de legkésőbb 14 napon belül visszafizeti a vásárló által kifizetett teljes összeget.
7.8 Amennyiben a vásárló nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni!
7.9 Elállás esetén a fogyasztót a termék visszaküldésének a költsége terheli.
7.10 Ha a szolgáltatás nyújtásra irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a fogyasztó a felmondás jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a vállalkozás ésszerű költségeit.
7.11 A vállalkozás követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.
7.12 A fogyasztó nem gyakorolhatja az elállás jogát a szolgáltatás nyújtásra irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
8. Szavatosság
Ezen tájékoztatásnak Vállalkozó a 45/2014.(II.26.) Korm. rendelet szerinti minta alkalmazásával tesz eleget az alábbiak szerint:
8.1 Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a vállalkozás által forgalmazott termékek hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint ‒ az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
8.2 Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Termék hibája esetén Ön – választása szerint – a 8.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
8.3. Jótállás
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén szerződés a Polgári Törvénykönyv (Ptk. 6:171. §) alapján a vállalkozás jótállásra köteles.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására – megfelelő határidőben – nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A kötelező jótállás időtartama 1 év, amelynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadása, vagy ha az eszközt üzembe kell helyezni és azt a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, akkor az üzembe helyezés napja.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Szállító felhívja a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont fogyasztót a jótállásból fakadó jogok az 8.1. és a 8.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
9. Pénzvisszafizetési garancia
Annyira biztosak vagyunk abban, hogy a termékeinkkel elégedett leszel, hogy mindegyikre 100%-os pénzvisszafizetési garanciát kínálunk.
Ha úgy érzed, hogy az általunk előírt felhasználási feltételek mellett sem tapasztaltál semmilyen pozitív hatást (azaz legalább 30 napig fogyasztottad a napi 5-10 grammot), akkor visszaküldheted akár az üres dobozt is, mi kérdés nélkül visszafizetjük a teljes árat.
Az alábbi címre postázd a terméket: Primo Nutrition Kft, 2141 Csömör, Laki u. 34. A visszaküldés vásárló költségére történik.
Illetve a részleteket (a vásárlási azonosítót és minden szükséges adatot, illetve a számlaszámod, ahova visszautalhatjuk a pénzt) küldd el emailben az info@aminoprimo.hu címre.
10. Panaszkezelés
10.1. A vállalkozás célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a vásárló szóban, és írásban is közölheti a vállalkozással.
A vásárló szóbeli panaszát a vállalkozás adatainál feltüntetett telefonszámon tudja megtenni.
10.2. A vállalkozás a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
10.3 Az írásbeli panaszt a vállalkozás a beérkezést követő 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 5 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja. A vásárló írásbeli panaszát a vállalkozás adatainál megadott telephely címére küldheti.
10.4. Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.
10.5. A vásárlók panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak.
10.6. A válalkozás a békéltető testületi eljárásban is együttműködik. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. Feladata továbbá, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
A területileg illetékes békéltető testület elérhetőségei ITT
10.6. ODR Link
Az online vitarendezési platform is rendelkezésükre áll, melyhez szükséges vállalkozásunk e-mail címe is, ami az info@primonutrition.hu
Az online vitarendezési platform felhasználható a vitás kérdések rendezéséhez, illetve az online vitarendezési platform felhasználható az online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezéséhez.
ODR link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
Adatvédelem
A Primo Nutrition Kft. adatvédelmi tájékoztatója elérhető ITT.